donderdag 4 juni 2009

Kindertekeningen voor het ei


Mijn goeie collega Karin van de vogels laat weten dat kinderen een tekening mogen maken van het ei en het dier dat ze denken dat erin zit. De tekeningen mogen opgestuurd worden en zullen op het prikbord naast het ei gehangen worden. De tekening die het meest lijkt op het dier dat uit het ei zal komen, krijgt natuurlijk een mooie prijs. Tekeningen mogen opgestuurd worden naar of binnengebracht worden in Park Spoor Noord, Damplein 27, 2060 Antwerpen.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb al zes tekeningen gemaakt waaronder eentje van een Reuzenkip, een Zoekeloeridoe en een Dinosaurus (meerbepaald een Smoorannosaurus, da's zo eentje waarbij er voortdurend wat rook uit z'n oren komt, niet te verwarren met draken met rokende neusgaten).
    Maar wat ik mij nu vooral afvraag: Wat is die mooie prijs die ik zonder veel twijfel zal mogen mee naar huis nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zit er een kale ornitholoog met een brilletje in dat ei.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb helaas geen blauw potlood, en het paarse is voor de Milka koe

    BeantwoordenVerwijderen