donderdag 11 juni 2009

Opening Ei in Park Spoor Noord

In nauw overleg met het stadsbestuur en de hoge universitaire raad voor ornithologie en dierkunde hebben we beslist om de opening van het ei te laten gebeuren in Park Spoor Noord en wel exact op de plek waar het gevonden is om het biologisch gebeuren niet te storen. Iedereen die met eierkunde bezig is, weet dat dit een gouden wet is: Een ei moet altijd uitkomen op de plek waar het gelegd is. Daarom zullen we het van de zoo terugbrengen naar het Park

We kunnen we er nog altijd vanuit gaan dat het ei zal opengaan op 13 juni en wel om 14u30.

8 opmerkingen:

  1. Maar zijt gij nu helemaal zot geworden. Voor de zoveelste keer: er zit een bloeddorstig monster in dat ei, nen dino! En er loopt daar een massa volk rond! Een heel slecht idee is dat! Dus voor de mensen die in de buurt van het park wonen, allemaal de ramen dicht timmeren en de deuren barricaderen; En voor de mensen die naar het park willen komen: BLIJF THUIS! En als ge toch absoluut wil komen, breng dan nen toeter mee, want naar het schijnt kunnen dino’s niet tegen hoge scherpe klanken. Weet ge wat, ik heb nog een beter idee: ik zal daar zelfs persoonlijk antidinotoeters komen uitdelen. Ook al riskeer ik mijn leven, ik wil een drama voorkomen!
    Martha Schellekens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensen, maakt u geen zorgen! Ge moet juist zeker allemaal komen. Wie heeft er al eens ne zoekeloeridoe zien geboren worden! Da’s nog specialer dan een zonsverduistering. Ik zou iedereen wel willen aanraden om eten mee te brengen voor dat beestje; vogelzaad, broodkorstjes, alles wat ne vogel graag eet. Dat beest heeft een paar honderd jaar onder de grond gezeten dus zal wel honger hebben. Weet ge wat? Ik zal daar zelf gaan rondlopen met ne zak vogelzaad, dan kan iedereen dat beestje wat eten geven.
    Michel Mouche Madou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou dit er iets te mee te maken hebben? ;)

    "14.30 uur : verrassend openingsspektakel met muziek op podium in deel oost" - uit : nieuwspost http://www.apen.be/opening-park-spoor-noord/

    Grtz
    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar mannen toch, zijt gulle nu nog altijd over dat ei aan’t zeveren. Ik zeg u toch dat het gewoon ne geboortecadeau is voor dien olifant; Waarschijnlijk zit er een grote fles champagne in, dus neem allemaal maar een glas mee. Santé!

    LUC CAALS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zou dat nou zijn een dino of een champange?
    Het zijn allemaal leugens denk ik, toevallig hebben ze dat prak klaargewerk, hebben ze een EI gevonden die uitkomt met de onpening van de prak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is het Jos het debiele ei die in't slaap gevallen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey jullie zijn gwn lleugenaars;;;/::::pm

    BeantwoordenVerwijderen